Iszákos város

Budapest kiissza a benzint a tankból.
Ma reggel kimentem Pátyról Pomázra, a hegyeken át: Telki-Perbál-Vörösvár-Csobánka-Pomáz . Dimbek, dombok. Nagypapásan vezettem, indulás előtt lenulláztam a fedélzeti számítógép (Board Computer, továbbiakban BC) átlagfogyasztás mérőjét és a km napi számlálót. GPS, IGO, elektro őrület, csipvilág, ördöngös masinériák! 🙂
Hidegen indulva az átlag persze 10 l/100 km, az első pár száz méteren, 1 kilométeren. 2,5 km után csökken le, 6 l, majd kicsit később szépen tartja az 5,8, majd 5,5 litert. Országúton, finoman haladva, ez reális. Megérkeztem, szumma 42,2 km a táv, fogyasztás átlag 5,5 l/100 km, átlagsebesség 41 km/h.
Na de lássuk a várost. Irány vissza, Budapest belvárosa felé. Első kilométereken megint 10-9-8-7-6-5,9…elérem Békásmegyert, indul fel 6-6,5-7 Óbudán. Itt rövid dumcsi a Telnetwork-ben, irány a VI. kerület, belváros. 7-7,8 l/100 km. Úgy, hogy ebben benne van a Pomáz-Békás 5,5 literes része is. Belvárosból belvárosba szerintem (csak sacc) 9 l lenne dugóban. Most jól járható a város, így a Budakeszi út tetején (erős, hosszú emelkedő) volt a legmagasabb az átlag, 7,9. Budakeszi, majd Telki felé már csökken, mire haza értem Pátyra, “lement” 6,8-ra. Szumma így 46 km. Budapest te szivacs város. 🙂

Bal3 névjegye

Buli az élet!
Kategória: napi történés | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Kérlek írd meg, mit gondolsz erről!