Audi A3 – sárga – “szívóbenzin2000-es” – régi álom. Megvettem :-)

Szürke-piros-szürke-szürke-Sárga = Az elmúlt autóim. Végre újra színes a világ! Így lett Audi A3 S-line, 2004, 2000 ccm Fsi

Ráth Gábor barátom vette Németországban 2019-ben egy fodrász hölgytől, még nem volt benne 100 ekm! Gyönyörű! 🙂 Nézegettem is nála epekedve, menünk is vele, de ő ettől nem akart megváni (ezt vettem volna meg a Skoda helyett, után, az tuti!) Aztán beütött e krakk, mert talált egy 30 ekm-t futott A4 kombit, amire meg ő vágyott időten idők óta! 🙂
Azt is, mint már vagy 10-15 járművet, együtt vettük meg.

Elburjánztak nála az autók, racionalizált és családon belül elhelyezte az sárgát…
Indultunk Albániába, motoros túrára, mikor hívott, barátom kell neked az Audi? Válaszom egyszerű volt, ha 3 napon belül elkel az Auris, megveszem. Aznap jelentkezett vevő a szürkére, hisz jó autó volt, jó áron adtam. Ok, jöhet. Gábor külföldön volt, de hívott, ott a kulcs, vidd! 😀 Nehéz volt megállni, de csak a túra után mentem érte. Imádom.

Mit tud, miért vettem meg? Mindent amit egy autónak kell, és mert ilyet szeretnék már régóta. Benzines, szép, klasszikus formavilág a fiatalságomból, csendes, körműszeres, és SÁRGA (mint már oly sok szerelemjármű a múltamból 🙂 )

Gyönyörű
Apu és Ritu is szeretik 🙂

Pár ezer kilométert mentem eddig. Nagyon jó vezetni, a bőrkormány fogása, az ülés tartása, az öt lengőkaros ültetett fotómű iránytartása, a 2000-es motor ereje, pompás!
Tudtak a Németek autót gyártani a 2000-es évek elején! Minőség, tényleg ez érződik legintkább. A csomagtartó fedél lecsukásakor 5 kölönböző gumi talp simul a fedélhez, a műszerfal egyes elemei közt a rés, a karosszéria elemek illesztése, a motortér átgondoltsága parádés. Nincs benne semmi felesleges kacat! Még a biztonsági őv bekapcsolására sem figyelmeztet, nem visít (na azt nagyon utáltam az Aurisban), ellenben van magasságállítós xenon lámpa, kétcsatornás klíma, koncertterem minőségű zene, és elképesztő hangcsillapítás. Csendben suhan. A motor lassan melegszik be, ha csak 2 km-t megyek minuszokban a fogyasztása 12 liter. Amennyiben 5-8 km-t, akkor 7 al megy, és országúton simán 6 liter, vagy akár alatta! Ez bitang jó érték! Jelenegi összátlagom a Spritmonitorban jegyezve: Spritmonitor.de

Lehet, hogy a jobb oldali kék (M2 Coupe) erősebb, gyorsabb, bármi, de én maradok a bal oldali sárgánál mert az az én világom! Ja és 12-15 sárgát adnak egy kék áráért 😀

Bal3 névjegye

Buli az élet!
Kategória: napi történés
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Kérlek írd meg, mit gondolsz erről!