Köszönöm!

Az Internet a Jézuska?
December elején a helyi újságban, a Pátyi Kurírban tettem egy felajánlást. “Karácsonyra egy rászoruló pátyi családnak/gyermeknek ajándékba felajánlok egy használt számítógépet tartozékokkal, monitorral, egérrel, billentyűzettel, feltelepítve, működőképes kész állapotban!”
Igen ám, de nem egy, hanem mindjárt 9 család jelentkezett, hogy szeretnének a fa alá a gyerkőcöknek meglepetést. Na most melyik ujjamba harapjak? Dilemma. Válasszak ki közülük egyet? Milyen alapon? Ez nem jó.
Legyen az egy gép, kilenc! Úgy tanultam, ne probléma (kereséssel) megoldással közelítsek a dolgokhoz, inkább a cél felé haladjak, rajta, megcsinálom! Itthoni géppark felülvizsgálata, egyes alkatrészek kicserélése, pár plusz dolog, meg is lett az első 3 gép. Telefonáltam, Topival közzé tetettem a pátyi kanyaros levelező listán, a paty.hu-n a kérést, segítsetek!
A vártnál sokkal jobb eredmény, jöttek a gépek, alkatrészek, perifériák, monitorok… Raktam össze egymás után a gépeket, telepítettem, telepítettem, telepítettem…
Átadás a Polgármesteri hivatalban, szerda, este 18 óra!
Az rendben is van, de kedd este még csak 7 gép van. Én felhívtam a 9 jelentkezőt, jöjjenek, mindenkinek lesz gépe. Hinni kell a csodákban, vagy csak simám megteremteni? Csörgött a telefon, Molnár Andi hívott, “talált” a Facebookos ismerősökön keresztül valakit, akinek lenne 2 komplett gépe, és szívesen adná kisgyermekes családoknak! Telefonváltás, szerda este Dani elhozta Ürömről Pátyra az utolsó 2 gépet, ott derült ki, hogy Ő Andit nem is ismeri! Csoda. Köszönöm Facebook, köszönöm Internet, köszönöm Jézuska! 🙂

Édes sztori, az egyik gyermekes családot mikor hívtam, az anyuka úgy csitította a zsibongó lurkókat, hogy most ő a Jézuskával beszél telefonon, hogy legyen a fa alatt egy számítógép. Ági le is írta a blogukban a történetet. Ezektől a kis manóktól kaptam 5 csodás gyerekrajzot, talán még soha ilyen szép ajándékot nem kaptam az életemben!

Hálás vagyok azoknak akik megmozdultak, segítettek, felajánlottak, örömet okoztak. Köszönöm Bai Tibor, Balog Zsófia, Dr. Becka Éva, Biernaczky Miklós, Cserba Erzsébet, Czéh István, Dani Endre, Géringer Ágnes, Hájas Ágnes, Maurer-Somogyi Ákos, Molnár Andrea, Paksi Tamás, Peng György, Schumiczky András, Solymár László, Somogy Dániel, Szabó István, Székely László, Tar Zolán, Vitrai Balázs, Zsarnóczay István! Szeretnék hagyományt teremteni, Te is ajánld fel, szedd össze és oszd szét a rászorulók közt, régi PC-d, eszközeidet! Adni öröm!

Áldott, békés, boldog karácsonyt, szeretetet kívánok mindenkinek!

ui.: Na még egyet! 26.-án Pomázon a szüleimnél karácsonyoztunk, és úgy alakult, hogy anyu felajánlotta a laptopját, így hazafelé a 10. család is megkapta Pátyon az ajándékát a fa alá. Semmi “átadási ünnepség” csak a CBA parkolójában odaadtam és jöttünk is haza Ágival. Jó érzés volt, így lett kerek a szám, 10 család örülhetett a fa alatt! 🙂 Adni jó!

Bal3 névjegye

Buli az élet!
Kategória: napi történés | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Köszönöm! bejegyzéshez

  1. SzMiki szerint:

    Kurir–>”pátyi számítógéporvos”

    Ez hiba volt, jönnek majd a pc javítgatós telefonok 😉
    Vagy ez volt a cél? :-)))

    Na nem humorkodok, kellemes ünnepeket! Készülődünk mi is, pásztorjáték, miazmás…
    No tv, no sms, no plaza 🙂

  2. Visszajelzés: Böjte Csaba testvér a nappalinkban! Jónak lenni jó! | Toyota Corolla E12 HB 1.4 Sport 2004 – tartósteszt

Kérlek írd meg, mit gondolsz erről!

